Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Φιλενάδα... έχεις δίκιο!!!

Έχεις δίκιο φιλενάδα.... Τον τελευταίο καιρό τρώω ότι μου σερβίρουν, παραμυθιάζομαι με ότι παραμύθι μου αφηγούνται και πανικοβάλλομαι με ότι τρομακτικό μου πλασάρουν!
Μου το θύμισες όταν μου ανέφερες τον αριθμό των "θυμάτων" της γρίππης του φετινού χειμώνα। Και μου ήρθε στο μυαλό ο περσινός ορυμαγδός δηλώσεων και αναλύσεων, ειδικών και μη। Φέτος ελάχιστα πράγματα άκουσα। Και σκέφτομαι: έτσι αποφάσισαν οι ισχυροί των ΜΜΕ; Η γραμμή για φέτος είναι η καταράκωση της αξιοπρέπειάς μας, η καλλιέργεια της μιζέρια μας και ο εγκλωβισμός στο μικρό καβουκάκι μας;

Έχεις δίκιο φιλενάδα ... Έχω αλλοτριωθεί τελείως। Εχω αποξενωθεί από το πραγματικό περιβάλλον μου αλλά κυρίως έχω αποξενωθεί από τον εαυτό μου। Και μου το θύμισες εσύ αυτό, άθελά σου ίσως φιλενάδα...
Περνώ μέσα από τον χρόνο, αποξενωμένη από τον εαυτό μου। Γίνομαι σιγά σιγά πιόνι των καιρών και των ανθρώπων।
Τρεις βασικές ιδιότητες επιτρέπουν στον άνθρωπο να είναι συμφιλιωμένος με τον εαυτό του। Η αυτογνωσία, η αυτοπειθαρχία και ο αυτοσεβασμός।
Και τα τρία αυτά θέλουν προσπάθεια και δουλειά για προσωπική τελειοποίηση। Εμείς όμως είμαστε τελείως απορροφημένοι να δουλεύουμε, να δουλεύουμε, να δουλεύουμε, να τσακωνόμαστε και ξανά να δουλεύουμε। Και μάλιστα σε δουλειές που δεν μας εκφράζουν, δεν μας ανταμείβουν...

Θα σκεφτώ φιλενάδα, θα σκεφτώ.... όταν βρώ χρόνο!!!!!!!!!!!!!! Μέχρι τότε, εν γνώση μου πιά, θα νοιώθω να να τσαλαπατάνε, να με φιμώνουν και ταυτόχρονα να με αγνοούν όταν πρόκειται να πάρουν αποφάσεις। Τις οποίες πάλι εγώ θα πληρώσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου