Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Αν είναι για το καλό της Πατρίδος......

Αγαπητοί κυβερνώντες,

έμαθα ότι θα κρατήσετε κι άλλα από τον ήδη κουτσουρεμένο μισθό μου.

Αν είναι για το καλό της Πατρίδος μου, να τον κρατήσετε.

Αν είναι να ξεφύγουμε από τα δεινά της τραπεζικής κατοχής, να τον κρατήσετε.

Αν με τον δικό μου μισθό, να μπορέσετε να κάνετε ένα βήμα προκειμένου να ζήσουν τα παιδιά μου ελεύθερα από χρέη και δυνάστες, να τον κρατήσετε.

Αν είναι να μας βοηθήσουν να αγναντεύουμε τον δικό μας ουρανό και τη δική μας γη χωρίς να τα χρωστάμε, να τον κρατήσετε.

Αν είναι για το καλό της Πατρίδος μου, να τον κρατήσετε.

Ξέρω ότι απευθύνεστε σε μένα για άλλη μια φορά γιατί:

Οι πλούσιοι, έχοντες και κατέχοντες, δεν λογαριάζουν Πατρίδα.

Τα λαμόγια που τόσα χρόνια εκμεταλλεύονται το Δημόσιο και κερδίζουν από αυτό, το κάνουν στο "όνομα" της Πατρίδος.

Ο κρατικός μηχανισμός είναι αδύνατον να ελέγχξει όσους διαφεύγουν γιατί έχουν μπερδέψει το Κράτος με την Πατρίδα.

Καταλαβαίνω αγαπητοί μου!
Και παρότι εγώ μάλλον, πληρώνω το δικό μου ... "μερίδιο στο χρέος" εν αντιθέσει με κάποιους άλλους, μαθαίνω ότι θα κουτσουρέψετε κι άλλο τον ήδη κουτσουρεμένο μισθό μου.

Δεν ξέρω ρε παιδιά!!!
Είναι αυτό το καλύτερο για την Πατρίδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου