Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Καλή Χρονιά

  Είναι συνήθεια παλιά κάθε τέτοια μέρα να κάνω σχέδια για την νέα χρονιά που έρχεται.Να κάνω σχέδια οχι έτσι γενικά και αόριστα, αλλά να κάθομαι με μολύβι και χαρτί και να καταστρώνω, να γράφω τις σκέψεις και να γεμίζω αισιοδοξία και βαθιά πίστη οτι το μέλλον μου ανήκει.  Ακόμα κι οταν μεγάλωσα δεν έκοψα αυτήν την συνήθεια. Την ένοιωθα σαν... την αυλαια που πέφτει κι εγώ έπερεπε να είμαι εκεί, να υποκλιθώ και ταυτόχρονα να ξεκινήσω την καινούρια μου παράσταση.Και μεγάλωνα συνέχεια... τι κακιά συνήθεια κι αυτή! Τα τελευταία λίγα χρόνια την έκοψα αυτή τη συνήθεια... δεν ξέρω. Ισως να βαρέθηκα. Παιδιά, φίλοι, υποχρεώσεις μου απομυζούσαν όλο μου το χρόνο.
Κατά περίεργο όμως τρόπο συνέχιζα να κάνω σχέδια! Και συνέχιζα να τα κάνω πραγματικότητα! Και το πιο ωραίο είναι ότι έκανα και πράγματα που ΔΕΝ είχα προγραμματίσει.  και αυτά ήταν τα πιο υπέροχα.  Κι έτσι μαθαίνω σιγά σιγά να δέχομαι τα πράγματα οπως είναι,  γιατί απλά, έτσι θέλω να είναι!

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά και καλά γραψίματα! Μακάρι όλα τα σχεδιασμένα και όλα τα... ασχεδίαστα που θα υλοποιηθούν για σένα και από εσένα φέτος να φέρουν αμέτρητο όφελος σε εσένα και σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες, συμμετείχα στην αναδάσωση του μέρους που το καλοκαίρι κάναμε πυροφύλαξη. Κάνοντας λοιπόν και τις....δημόσιες σχέσεις μου, μου είπε ένας φίλος που τον σέβομαι αρκετά:
      - Βλέπω, βλέπω αυτά που ανεβάζεις.... Πως μπορείς και δίνεις τόσο απλόχερα;;; Μπράβο!
      Κοίταξα για λίγο αλλού γιατί δεν ήξερα τι να πω. Δεν ήξερα καν σε τι αναφερόταν. Και είναι η δεύτερη φορά μέσα σε αυτό το χρόνο!!!!! που το ακούω!
      Μακάρι... αμέτρητο όφελος σε όλα τα όντα!

      Διαγραφή