Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου.... και άλλα ευτράπελα

Με 50€ .... 15ημερο στην τσέπη .... και αναδημοσιεύω:

- Που ότι και να συμβεί, ο γαλάζιος ουρανός αλλάζει και αυτός ανάλογα με την διάθεσή μου σαν να συνεννοούμαστε.
- Που ότι και να συμβεί, ο ήλιος λάμπει και με γεμίζει βιταμίνη D
- Πο ότι να και συμβεί, η θάλασσα είναι πάντα μια λύση για να πνιγώ, η ομορφιά της όμως κάθε φορά με αποτρέπει.
- Που ότι και να συμβεί, η άσπρη γάτα είναι κάθε μέρα στον κήπο μου και με κοιτάει
- Που ότι και να συμβεί, θα έχω πάντα τα "γεμιστά" της γιαγιάς μου
- Που ότι και να συμβεί, η μαμά μου θα μου π λένει και θα μου σιδερώνει τα ρούχα
- Που ότι και να συμβεί, θα μπορώ να γευτώ μια φέτα κρύο, ζουμερό καρπούζι
- Που ότι και να συμβεί, ο γείτονας θα με κοιτάξει με νόημα και θα μου περάσει
- Που ότι και να συμβεί, ακόμη μπορώ να πάω μια βόλτα ως τον ναό του Σουνίου και να πάρω λίγη ενέργεια.

- Που ότι και να συμβεί, πάντα θα υπάρχει ένα ελληνικό τραγούδι, που να ταιριάζει με την περίσταση
- Που ότι και συμβεί, εγώ έχω ήδη πάει στην Σέριφο, στην Κάρπαθο, στην Ικαρία, στην Κρήτη, στην Σκόπελο, στα Κύθηρα, στην Χίο, στην Μυτιλήνη.....
- Που ότι και να συμβεί, μπορώ να πνίξω την απελπισία μου στο ρακόμελο
- Που ότι και να συμβεί, όταν λέω ότι είμαι Ελληνας, έχουν ακόμη έναν θαυμασμό στα μάτια τους
- Που ότι και να συμβεί, η αυλή στο πατρικό μου θα συνεχίζει να μυρίζει νυχτολούλουδο
- Που ότι και να συμβεί, πάντα θα έχω ένα τραγούδι του Χατζηδάκη να σιγοτραγουδήσω
- Που ότι και να συμβεί, θα έχω πάντα στου νου μου το ηλιοβασίλεμα στο ναο του Ποσειδώνα
- Που ότι και να συμβεί, τα πόδια μου είναι εκπαιδευμένα να περπατώ σε κοφτερά βράχια
- Που ότι και να συμβεί, θα έχω εσένα.........

Κάποιες φορές τα πιστεύω... κάποιες άλλες μου ακούγονται πολύ μακρινά και ξένα।

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου