Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Μικρές Ευτυχίες

Τι είναι αλήθεια ευτυχία; Άστο!! Ερώτηση κοινή και συνηθισμένη. Ας την φτιάξω καλύτερα....
Πως θα γίνω εγώ ευτυχισμένη; Χα! Εκεί δεν είναι η ουσία του φιλοσοφικού αυτού ερωτήματος; Η πρακτική ουσία!! Και η απάντηση μετά από πολύ ψάξιμο και μμμ.... "κάψιμο" όπως θα έλεγε και και ο έφηβος γιος μου... είναι απλή!! Είμαι ευτυχισμένη όταν κάνω πράγματα που με κάνουν να νοιώθω όμορφα, να χαμογελάω, να κοιτάω τα πράγματα γύρω μου με κάποια αισιοδοξία.
Δόσεις λοιπόν, μικρές δόσεις ευτυχίας μας κάνουν ευτυχισμένους.
Και κατά την διάρκεια της ζωής μας δοκιμάζουμε. Ναι! τελικά νομίζω ότι δοκιμάζουμε.
Δοκιμάζουμε διάφορα, αναζητώντας την ευτυχία. Δοκιμάζουμε στην εξουσία, στα χρήματα, στις πολλές σχέσεις, στις λίγες σχέσεις, στα χόμπι, στον εθελοντισμό...... ίσως ο κατάλογος να είναι μεγάλος...
Όλα τελικά, τα κάνουμε αναζητώντας την ευτυχία. Ακόμα κι όταν τίποτε απ' όλα αυτά δεν κάνουμε, πάλι αναζητώντας την ευτυχία το κάνουμε. Την ευτυχία που βρίσκεται πίσω από την μηδαμινή περίπτωση να πράξουμε κάποιο λάθος.

Πολλά πετυχαίνουν κι άλλα όχι. Δηλαδή άλλοτε την πετυχαίνουμε την ευτυχία κι άλλοτε βρίσκεται πολύ μακρυά από τον στόχο μας. ΟΚ!!
Το πλοίο για το επόμενο λιμάνι, αναχωρεί εντός ολίγων λεπτών. Επιβιβαστείτε!

Εγώ πάντως δεν κουράζομαι να δοκιμάζω. Οι μικρές μου ευτυχίες με περιμένουν,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου