Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Μου τα είπε το ζώδιο μου...


"Σήμερα μέχρι το απόγευμα - βράδυ, είναι ευκαιρία να δείξεις τα ταλέντα σου, να πείσεις για θέματα δύσκολους ανθρώπους, να μπορέσεις γενικά να φανείς, να αναδειχθείς...." Έτσι έλεγε το ζώδιό μου! Και τώρα αργά μεσημέρι πια - όπου να 'ναι η διορία μου τελειώνει - αναρωτιέμαι.... πως διάολο θα γίνει αυτό; Ζητώ επιμόρφωση και το Δημόσιο με απορρίπτει, χωρίς να μου λένε και τα κριτήρια επιλογής.... Περιμένω με τις ώρες ένα λεωφορείο, υπολογίζοντας ένα ένα τα ευρώ που θα χρειαστώ για εισιτήρια μέχρι τέλος της βδομάδας. Προσπαθώ έστω από το τηλέφωνο "να δείξω το ταλέντο μου...." και μάλλον μου το κόψανε... αφού "ο συνδρομής έχει προσωρινά φραγή εισερχομένων κλήσεων"... ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ; Κλεισμένη στο σπίτι ή παίρνοντας τους δρόμους; Φοβάμαι ότι θα έρθει το απόγευμα - βράδυ και θα τα κλειδώσω πάλι καλά καλά μέχρι το ζωδιακό μου πεπρωμένο να μου επιτρέψει ξανά να τα προβάλω. Εξάλλου το είπε καθαρά: από το βράδυ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!! Λες και περίμενα να μου το πει ο ζωδιακός κύκλος!!!!! Πάει! φεύγω! Επαναστατώ κατά της ζωδιακής μοίρας και παίρνω έστω τους δρόμους. Χωρίς τηλέφωνο, χωρίς εισιτήριο αλλά τουλάχιστον με μια όμορφη ημέρα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου